Schwarzenegger gebruikt zijn beroemde ‘Terminator’-uitdrukking voor een grote marketingcampagne van Zimmer Biomet. Als het mogelijk is, noem dan ook enkele medicijnnamen.

Arnie zei dat hij terug zou komen. Drie maanden na zijn aanstelling als ‘chief movement officer’ bij Zimmer Biomet, is de beroemde actieheld terug om een campagne te leiden die zijn bekende zin uit “The Terminator” gebruikt om mensen met gewrichtspijn te motiveren.

Zimmer Biomet begon in november samen te werken met Arnold Schwarzenegger, de bodybuilder die filmster en gouverneur van Californië werd. In het begin gaven ze weinig details over deze samenwerking. Woensdag onthulde de fabrikant van orthopedische producten eindelijk zijn plannen en nodigde mensen met gewrichtspijn uit om hun verhalen te delen met Schwarzenegger via de campagne “You’ll Be Back”.

In een promotievideo van 30 seconden is de fitnessexpert in een thuisgymnastiekruimte te zien, waar hij het bekende kinderliedje “hoofd, schouders, knie en teen” doet voor een spiegel. Terwijl Schwarzenegger het tempo opvoert, raakt zijn spiegelbeeld achterop en kan niet meer bijhouden. Uiteindelijk roept de gefrustreerde filmster in de spiegel: “Het gaat te snel.” De echte Arnie moedigt aan en zegt: “Je moet jezelf soms pushen—zo groei je.”

Aan het einde van de video roept een stem op om verhalen te delen op YoullBeBack.com en voegt eraan toe: “Wie weet? Misschien helpt Arnold je wel met je comeback.”

Op de website vraagt Zimmer mensen die een gewrichtsvervanging uitstellen om hun redenen te delen. Schwarzenegger en zijn team lezen de verhalen en “plannen om met sommigen van jullie samen te werken aan jullie comeback,” aldus het bedrijf.

Andere delen van de website bieden advies en motiverende quotes van Schwarzenegger, zoals “Geen uitdaging kan je stoppen, want jij bent de determinator” en “Het is tijd om ‘hasta la vista’ te zeggen tegen die gewrichtspijn.” De website linkt ook naar een tool van Zimmer Biomet om een gewrichtschirurg te vinden.

De plannen voor de campagne wijzen op de blijvende betrokkenheid van de beroemdheid bij Zimmer Biomet’s grote marketinginspanning. CEO Ivan Tornos noemde het initiatief “het gedurfdste direct-to-patient programma in de geschiedenis van de organisatie.” Deze gedurfde strategie brengt uiteraard kosten met zich mee, en Zimmer Biomet verwacht dat de marketinguitgaven in de eerste helft van 2025 zullen stijgen.

Plaats een reactie